onsdag 7 januari 2015

MRH - Pulsmätning 24/7

MyRunningHeart:
Äntligen!

Jag har länge tyckt att det borde finnas en liten pulsmätare som man kan klistra fast på kroppen och som man sen inte behöver bry sig om. Som mäter ens puls, och kanske temperatur, kontinuerligt, dygnet runt och som automatiskt för över datan till ens telefon när den är i närheten. Det gick så långt att jag började kolla på kretsar man skulle kunna använda för att göra detta, men insåg att jag visste för lite om själva pulsmätningen för att klara av just den biten.

Tack och lov finns snart detta ändå!

Kolla in AmpStrip på IndieGoGo och beställ en ($158 US) om du tycker det verkar grymt. Det gjorde i alla fall jag! :)

P.s. Jag återkommer med mer info när jag får den (Juni/Juli). *Super-Pepp!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar