söndag 2 februari 2014

Träningsuppehåll och arktiska apor

Vad gör man om man får bihåleinflammation... Man vilar. Så nu har jag tillbringat en vecka på utvisningsbänken. Inget kul men inget att snacka om, skiten har greppet om en. Tack och lov har det nästan släppt. En riktig slö lördag hjälpte gott. Förhoppningsvis kan jag komma igång med löpningen i veckan som kommer.

Musik
Jag har tack vare belägringen av mitt imunsystem hittat en del bra musik iaf. (förutom de som gick på Mellon då... ;)

Bl.a. Arctic Monkeys. En blandning av brittiskt sound, vemod och rock.



Bok
Dessutom har jag läst ut novellen The Ocean At The End Of The Lane, av Neil Gaiman (min favoritförfattare). Boken är typiskt Gaiman:sk, drömsk alternativ verklighet, eller "verklig verklighet".
Gillade jag den? -Självklart!

Over n' out!
Från soffan i Farsta uppmanar jag er: Håll i er i snöstormarna där ute!