måndag 9 januari 2012

Mina löprundor

Det tar tid att bo in sig. Det är ju inte klart bara för att man packat upp alla grejer och monterat ihop soffan. Man måste ju även lära sig hitta där man bor och vara på platsen ett tag för att känna sig hemma. Jag har nu bott i Larsboda i lite mer än två år nu och det börjar kännas som hemma. Jag har trivts mest hela tiden, men som sagt, det tar tid att bo in sig.

En av sakerna som tar tid är att hitta löprundor man trivs med och jag har samlat på mig ett par riktigt trevliga rundor nu. Två år tog det att hitta dem. Jag harvade länge på två trygga rundor men sedan i somras har jag utforskat omgivningarna och hittat ytterligare rundor, som dessutom är trevligare. Här är rundorna jag oftast håller till på:


Visa större karta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar