fredag 22 juli 2011

Med anledning av...

... att så många vill veta varför jag har en våtslipmaskin i proffsklass (se Tradera annonsen). Till er som undrar:
Året var 1998, det var sommar och Leif "Loket" Olsson var inblandad. Det var dock inte i bingosammanhang jag inbringade maskinen, utan i Lindesbergs centrumförenings guldjakt!

... att jag köpt en Garmin GPS-klocka så har jag övergivit SportyPal:s löpar-app och hemsida. Numera kan man se mina löpareskapader på GarminConnect istället.


... Midnattsloppet så har jag funderat på om man kan "pimpa" löputstyrseln med lite lysdioder så man syns i mörkret bland alla andra löpare. Vad tycks?

Behöver nog putsa på konceptet lite, men det är en bra början!

Ur-enkelt att göra.
Delar per enhet: 1st 3V-batteri, 4st lysdioder och tejp (och i mitt fall handleds-svettband).



Och så ett citat också :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice." -Scooter

2 kommentarer:

  1. Dagens visdomsord Ja så rätt så och det är klart att du ska ha lysdioder i dräkten. Attan att jag inte kan vara med då hade jag kunnat ta rygg på dig och sett var du varit så jag inte sprungit ifrån dig!

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Där ser man. Stora ord! :)

    SvaraRadera