måndag 18 april 2011

Må djävulen ta alla...

förkylningar!

Jag har varit sjuk hela livet. Känns det som. Jag kommer inte ihåg senast jag var frisk. Kan nån tala om hur det känns?

Senaste månaden, eller två, eller fler, (svårt att tänka klart med feber i huvudet) så har jag varit förkyld. Det började med en nätt "liten" släng av nån influensa, tror jag i alla fall. Utslagen 5 dagar. Det släppte aldrig ordentligt och nu ligger jag här igen. Fryser och svettas. Hostar och hackar. Lock för öronen och ont i halsen.

Den här gången är det inte flunsan tack och lov utan bara en "vanlig" förkylning. Fast det kan mycket möjligt vara sista attacken från det jag dragits med senaste månaden. *blä*

Jag har nu bestämt att jag inte kommer vara förkyld något mer det här året. Så det så! In your face Virus!


För att matcha stämningen lite så kommer här en sång av Natalie Portman.
- I never said I was a rolemodel... F-ck you! -
.

1 kommentar:

  1. Vänta bara tills den dagen då ditt framtida barn börjar på dagis. Då kan du försöka säga Fuck you till virus.

    SvaraRadera