torsdag 26 mars 2009

Recap Kenny Starfighter å en massa dravel...

Kenny Begins är sedd, den var grym!

Tips till Kenny Starfighter-fans: Gå till Stockholms Stadsmuséum, där är massa rekvisita från Kenny Begins-filmen utställd.

Wollie Bollie på er!




Kändisspottning
Sedd: Robert Andersson (aka. Robinson Robban)
Var: SF-bio vid Hötorget
Tillägg: blogg: >Länk<


Livsstil
Det har "dykt upp" två mycket bra livsstilar som jag anammade på momangen.
Dels såg jag en BBC-dokumentär med det underbara namnet "Why are thin people not fat?" (>ladda ner<) där dieten "Sea food diet", eller rättare sagt "See food diet", lanserades. Helt enkelt "ser jag nått ätbart jag gillar äter jag det". Passar mig utmärkt. Sen presenterade "Åke i exil" livsfilosofin "Easy Life". Jag har ingen aning om vad som krävs, men det känns bra.